Vrácení a reklamace

Doporučení- u každé audioknihy je možnost si poslechnou zdarma ukázku, abyste věděli, zda vám interpretace a zpracování příběhu vyhovuje. Pokud se vám kniha zalíbí, můžete vesele nakupovat. Po zakoupení digitálního produktu prodávající nemůže refundovat platbu na základě nespokojenosti s jeho obsahem nebo provedením.

Pokud však narazíte při poslechu na technickou chybu, určitě dejte vědět na email knihymeduse@gmail.com. Reklamace probíhá zasláním emailu, který musí obsahovat číslo objednávky, zboží, kterého se reklamace týká, popis zjištěných vad a jejich projevů.

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu předmětu prodeje potřebná k odbornému posouzení vady.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

Toto stejné platí u ostatních produktů.

Pokud jste zboží obdrželi s vadou, nebo se vada projevila do 24 měsíců od převzetí vaší objednávky, máte nárok na reklamaci. Projeví-li se vada v průběhu 6 (šesti) měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Vyplňte formulář, který je na této stránce, vložte jej spolu se zbožím do zásilky. Zásilku zabalte tak, aby obal dostatečně chránil zboží během přepravy.

Zabalenou zásilku odešlete na adresu:

Knihy mé duše

Allia Michaela Federman

Havlíčkova 469/8

251 01 Říčany

Náklady na vrácení při odstoupení od smlouvy hradí kupující.

Ještě před zasláním zásilky nás neváhejte kontaktovat na email knihymeduse@gmail.com a přiložte fotografii vady. Budete tak mít jistotu, že je vada důvodem k úspěšné reklamaci a ušetříte tak svůj čas.

Mějte prosím na paměti, že se záruka nevztahuje na poškození běžným opotřebením, nadměrným používáním nebo nevhodným ošetřením výrobku. Zároveň také řešte reklamace bez odkladu, jakmile zjistíte vadu, aby nedošlo k prodlení a jejímu možnému rozšíření.

Poté, co od Vás obdržíme reklamované zboží, Vaši reklamaci odborně posoudíme a stanovíme další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace posuzujeme my jakožto prodávající. V případě, že bude Vaše reklamace shledána oprávněnou, Vám bude zaslán nový kus nebo vrácena kupní cena. Stane se tak bezprostředně po posouzení reklamace. Peněžní prostředky vracíme převodem na účet nejdéle do 14 dnů od vyřízení reklamace.

Více informací lze nalézt v kompletních obchodních podmínkách, které jsou k dispozici na internetové adrese: Obchodní Podmínky. V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na emailu: knihymeduse@gmail.com.

 

Formulář pro reklamaci

Formulář pro odstoupení od smlouvy